آمادگی مدارس تویسرکان برای آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس آموزش وپرورش تویسرکان گفت: مدارس از 15 شهریور با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان شروع به کار خواهند کرد.

آمادگی مدارس تویسرکان برای آغاز سال تحصیلی جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، جواد اسدبیگی، رئیس آموزش وپرورش تویسرکان، با بیان اینکه آموزش وپرورش همچون سایر نهاد ها تابع ستاد مبارزه است، گفت: تا این لحظه تصمیم بر آن است که افتتاح مدارس از 15 شهریورباشد، به طورقطع پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده و رعایت خواهد شد.

او ادامه داد: به طور مثال حضور یک سوم یا دوسوم از دانش آموزان و یا حضور همه دانش آموزان در برخی روستا هایی که تعداد دانش آموزان خیلی کم است با توجه به شرایط پیش آمده انجام خواهد شد.

رئیس آموزش وپرورش تویسرکان با اشاره به آمادگی معلمان برای برگزاری کلاس های حضوری یا غیرحضوری، گفت: در رابطه با آموزش غیرحضوری برنامه شاد چند ماهی است که تست و کیفیت آن تائید شده است و هم اکنون این برنامه رابط بین ما و مدیران مدارس است.

اسدبیگی به همین منظور اضافه نمود: ازلحاظ آنتن دهی اینترنت تمام نقاط شهرستان 4 G و 3 G است و تنها دریکی از روستا ها 2 G بود که آن هم برای برنامه شاد مسئله ای ایجاد نمی کند.

او اضافه نمود: با توجه به شرایط کرونایی و مسائل مالی برای سهولت در پرداخت شهریه و یاری به والدین پرداخت به صورت اقساط خواهد بود و همچنین لباس فرم مدارس همان لباس سال گذشته است به استثنای پایه اول که ورودی و هفتم و دهم که تغییر پایه است.

رئیس آموزش وپرورش تویسرکان با اشاره به انجام و فرایند فعالیت های آموزش وپرورش گفت: مدرسه 12 کلاسه شهید بهشتی که ماه گذشته کلنگ زنی شده آغاز به کارکرده است، همچنین در رابطه با سرویس مدارس مقدمات کار اجرا شده و برای مزایده به تاکسیرانی اعلام شده است که نتیجه و طریقه ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4867

به "آمادگی مدارس تویسرکان برای آغاز سال تحصیلی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مدارس تویسرکان برای آغاز سال تحصیلی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید