شروع طرح برخورد با واحد های صنفی عرضه کننده قلیان، 2 قهوه خانه پلمب شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به ادامه دار بودن طرح برخورد با واحد های صنفی عرضه کننده قلیان از پلمب 2 قهوه خانه متخلف در شرق و غرب تهران اطلاع داد.

شروع طرح برخورد با واحد های صنفی عرضه کننده قلیان، 2 قهوه خانه پلمب شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ابلاغیه عدم عرضه قلیان در سفره خانه ها و قلیان سرا ها با همکاری اتحادیه های مربوط به کلیه صنوف ابلاغ شده است، گفت: روز گذشته در ادامه برخورد با واحد های صنفی متخلف از عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان 2 قهوه خانه متخلف در محدوده هفت حوض و جنت آباد آگاه شدیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت اضافه کرد: تیم هایی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت پس از اطمینان از صحت اطلاعات به دست آمده، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به این 2 واحد صنفی مراجعه و قهوه خانه ها را پلمب نموده و متصدیان متخلف این واحد ها را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

مرادی با تاکید بر ممنوعیت عرضه قلیان با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم قطع کردن چرخه انتقال این ویروس به هموطنان، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحد های صنفی با آنان برخورد قانونی شده و براساس قانون واحد صنفی آن ها پلمب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3663

به "شروع طرح برخورد با واحد های صنفی عرضه کننده قلیان، 2 قهوه خانه پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح برخورد با واحد های صنفی عرضه کننده قلیان، 2 قهوه خانه پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید