شروع تزریق واکسن تک دز چینی در شانگهای

به گزارش نوای پرنده پارسی، طبق گفته مقامات بهداشت چین، شانگهای تزریق واکسن تک دز کووید 19 که به وسیله شرکت چینی کانسینو بایولاجیکس فراوری شده را شروع نموده است.

شروع تزریق واکسن تک دز چینی در شانگهای

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از شینهوا، طبق گفته مقامات بهداشت چین، شانگهای تزریق واکسن تک دز کووید 19 که به وسیله شرکت چینی کانسینو بایولاجیکس فراوری شده را شروع نموده است.

بر اساس داده های حاصل از تجزیه و تحلیل موقت آزمایش های بالینی اجرا شده، این واکسن تک دزی ناقل آدنوویروس نوترکیب چین موسوم به Ad5-nCoV، کارآمدی 65.7 درصدی در مهار ابتلا به موارد علامت دار کووید-19 و کارآیی 90.9 درصدی در مهار ابتلا به مواد شدید و وخیم این بیماری ویروسی را به ثبت رسانده است.

بر اساس داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین، واکسیناسیون با این واکسن از 13 می (یک هفته پیش) شروع شده و در دو روز اول بیش از 23 هزار نفر واکسن تک دزی شرکت کانسینو را دریافت کردند.

بنابر اظهارات کارشناسان چینی، واکسن توسعه داده این شرکت به راحتی قابلیت ذخیره کردن را دارد و به طور کلی بی خطر است؛ شرایط نگهداری این واکسن در دمای 2 الی 8 درجه سانتی گراد هم امکان دسترسی کشورهای درحال توسعه به آن را مهیا می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7105

به "شروع تزریق واکسن تک دز چینی در شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تزریق واکسن تک دز چینی در شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید