آزمون: حق ما قهرمانی در تورنمنت کافا بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال زیر 23 بانوان درباره کسب عنوان نایب قهرمانی ایران در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) گفت: مسابقاتی که به صورت تورنمنت انجام می شود، برنامه ریزی متفاوتی دارد و باید به صورتی عمل کنیم که تا آخرین مسابقه رقیب ها نتوانند برنامه و شیوه بازی تیم را به راحتی آنالیز کنند. در این مورد من و همکارانم تمام تلاشمان را انجام دادیم. در هر بازی سیستم و جا گذاری بازیکنان در پست های مختلف و شیوه حمله و دفاع رو تغییر میدادیم و معتقدم ایران بازی های خوبی در این تورنمنت به نمایش گذاشت.

آزمون: حق ما قهرمانی در تورنمنت کافا بود

وی ادامه داد: ترکیب خوبی از نوجوانان و جوانان را با هم ارنج می کردیم و بازیکنان در پست های مختلف محک خوردند. شرایط روحی روانی تیم بسیار خوب بود. در واقع همدلی و دوستی در تیم وجود داشت که همه با یک هدف تلاش می کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

آزمون تاکید کرد: ما برای کسب عنوان قهرمانی کافا به تاجیکستان سفر کردیم اما در روز مسابقه با ازبکستان شرایط فقط فنی نبود و اتفاقات فقط در زمین مسابقه رخ نداد. حاشیه های داوری و کادر فنی تیم ازبکستان باعث شد بازیکنان ما خیلی فشار تحمل کنند. رباط صلیبی فاطمه قاسمی پاره شد؛ بازیکنی که روی قدرت تهاجمی و گلزنی اش حساب کرده بودم. بعد از بازی به خاطر فشار سرما و بازی های پشت سر هم، دو بازیکن ما راهی بیمارستان شدند و در نهایت روز سختی برای ما رقم خورد چرا که قهرمانی را از دست دادیم. نایب قهرمانی سزاوار بازیکنان ما نبود.

وی یادآور شد: هاجر دباغی خانم گل مسابقات شد و بابت کسب این عنوان و عنوان نایب قهرمانی به همه تیم و کادر فنی تبریک می گویم. باید با توجه به سطح مسابقات و آنالیز تیم ها سال آینده با آمادگی بیشتری راهی مسابقات شویم. از همه مسئولان فدراسیون بخاطر حمایت و پشتیبانی شان تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3190

به "آزمون: حق ما قهرمانی در تورنمنت کافا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: حق ما قهرمانی در تورنمنت کافا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید